Tu dowiesz się jak rozliczać zbiórki, znajdziesz dokumenty potrzebne by sfinalizować pomoc dla Ciebie. Wszelkie bieżące informacje dla aktywnych zbórek znajdują się w aplikacji PULS, zachęcamy do regularnego logowania w aplikacji. Jeśli masz pytania, możesz zawsze na nas liczyć.
Aktualne informacje o wpłatach i kosztach znajdują się w PULS.
Wszystkie aktualne informacje dotyczące decyzji Komitetu Pomocy znajdują się w PULS.
Dbamy o to by pieniądze wróciły do Ciebie jak najszybciej, dlatego naszą zasadą jest:
refundujemy wszystkie przesłane do nas faktury jak najszybciej (max w ciągu 7 dni roboczych).
Wszystkie aktualne informacje dotyczące rozliczeń znadują się w PULS
Napisz do nas:
lub zadzwoń:
Celem prowadzenia zbiórki jest przede wszystkim zebranie środków na koszty leczenia dziecka. Rozliczeniu podlegają koszty: rehabilitacji, prywatnych wizyty lekarskich, zabiegów medycznych, lekarstw, szczepień, sprzęt medyczny, dojazdów do szpitala/lekarza oraz koszty związane z pobytem rodzica podczas hospitalizacji dziecka.
Koszty rozliczane są wyłącznie na podstawie faktur, paragonów z NIP Fundacji lub rachunków wystawionych na Fundację jako nabywcę usług lub produktów. Dokumenty należy przekazywać do Fundacji elektronicznie za pośrednictwem PULS .
Dane Fundacji:
Fundacja Serce Dziecka
ul. Dereniowa 2 lok.6
02-776 Warszawa
NIP 951 220 72 00
Dbamy o to by pieniądze wróciły do Ciebie jak najszybciej, dlatego naszą zasadą jest:
refundujemy wszystkie dosłane do nas faktury w ciągu 7 dni roboczych.
Do PULS najlepiej wprowadzać jedno rozliczenie na miesiąc – wszystkie faktury za dany miesiąc należy wprowadzić do jednego rozliczenia.
Tak samo w przypadku kilometrówek – jedna na miesiąc ze wszystkimi dokumentami za dany miesiąc.
Preferujemy dołączanie skanów dokumentów w formacie pdf. W przypadku zdjęć (format jpg) faktura musi być dobrze oświetlona, nie pognieciona, widoczna w całości.
Oryginały faktur pozostają u Opiekunów przez 5 lat.
Kolejność faktur w rozliczeniu w PULS nie ma znaczenia. Oryginały najlepiej grupować według rozliczeń, w kolejności takiej jak w rozliczeniu.
Oryginały dokumentów należy przechowywać przez 5 lat.
Na wszystkie wydatki należy posiadać faktury lub rachunki wystawione na Fundację.
Do rozliczenia w PULS należy dołączyć skany lub zdjęcia faktur / rachunków, zaś oryginały należy przechowywać przez 5 lat.
Zakładając zbiórkę otrzymujesz wszystkie niezbędne dokumenty, formularze oraz dostęp do systemu PULS. Faktury należy rozliczać bezpośrednio w PULS, natomiast do rozliczenia kilometrówek potrzebny jest dodatkowo wypełniony formularz kilometrówka .