Załóż zbiórkę celową – subkonto

W Fundacji Serce Dziecka mamy tysiące Podopiecznych, którzy dzięki zgromadzonym środkom na subkoncie zabezpieczają swoje leczenie. To te pieniądze wspierają ich w drodze do zdrowia, finansując leki, rehabilitację czy konsultacje lekarskie. Poniżej znajdziesz wszelkie szczegóły dotyczące zbiórek celowych. Sprawdź, jak założyć zbiórkę celową.




Zakładając zbiórkę celową, czyli potocznie zwane subkonto i zbierając fundusze, możesz je wykorzystać na pokrycie kosztów:
  • zakupu leków
  • zabiegów medycznych
  • rehabilitacji
  • niezbędnego sprzętu
  • dojazdu do szpitala
  • transportu na zabiegi medyczne

Będąc podopiecznym fundacji – posiadając subkonto, możesz:
  • pozyskiwać fundusze z 1,5% podatku
  • finansować leczenie dzięki darowiznom
  • otrzymywać pomoc finansową od firm
  • pozyskiwać fundusze z organizacji grantodawczych
  • korzystać z kompleksowej pomocy Fundacji w zakresie prowadzonych działań, mających na celu pozyskanie funduszy
  • otrzymać od Fundacji pomoc organizacją i techniczną.


KROK 1

on-line pobierz

WYPEŁNIJ WNIOSEK O POMOC I WYŚLIJ


Uwaga do wniosku niezbędne są *:

  • Zaświadczenie o wadzie serca lub wypis ze szpitala

Masz pytania?



* Dokumenty możesz załączyć do wniosku teraz lub wysłać później ich skan lub zdjęcie drogą mailową.



KROK 2

FUNDACJA WERYFIKUJE WNIOSEK I PRZESYŁA UMOWĘ


Podczas gdy my weryfikujemy Twój wniosek, możesz przyspieszyć proces:

Przeczytaj uważnie:


Przygotuj kopie dokumentów
opisanych w kroku pierwszym.

Przygotuj swoje dane:

  • Opisz historię choroby
  • Załącz zdjęcia profilowe

Możesz wysłać to mailem na adres pomoc@sercedziecka.org.pl



KROK 3

TY PODPISUJESZ I ODSYŁASZ UMOWĘ


Pamiętaj do kopii umowy załącz koniecznie:

  • Zaświadczenie o wadzie serca lub wypis ze szpitala

Wyślij pakiet dokumentów na adres:

Fundacja Serce Dziecka
ul. Dereniowa 2 lok. 6
02-776 Warszawa



KROK 4

OSTATECZNIE POTWIERDZAMY, ŻE JESTEŚ PODOPIECZNYM FUNDACJI


Przyjęcie potwierdzamy telefonicznie, umowę podpisujemy i odsyłamy pocztą

Masz aktywną zbiórkę!
Możesz zbierać pieniądze.


Powodzenia


Podopieczni pomagają sobie nawzajem





Prowadzący zbiórki celowe – subkonta, w geście solidarności z innymi Podopiecznymi przekazują część wpływów (5%), na Fundusz Awaryjny pozwalający na udzielenie pomocy Podopiecznym w przypadku braku środków na finansowanie pomocy w zakresie leczenia i rehabilitacji, a także na zakup niezbędnego sprzętu medycznego dla oddziałów kardiologii i kardiochirurgii.



Dzięki tym środkom Fundacja:

  • pomaga podopiecznym, którzy nie są w stanie samodzielnie prowadzić zbiórki i znajdują się w bardzo trudnej sytuacji finansowej;
  • finansuje leczenie i rehabilitację Podopiecznych, którzy na skutek losowych sytuacji potrzebują pilnej pomocy;
  • kupuje sprzęt rehabilitacyjny, który jest wypożyczany Podopiecznym Fundacji;
  • wspiera ośrodki medyczne, leczące dzieci i dorosłych z wrodzonymi wadami serca;
  • kupuje sprzęty medyczne dla polskich szpitali, które ratują życie i zdrowie pacjentów kardiologicznych.




Często zadawane pytania - zakładanie zbiórek:


Państywa bezpieczeństwo jest dla nas najważniejsze, dlatego zapewniamy, że wszelkie przekazane nam dane, w szczególności dane Podopiecznego podlegają ochronie zgodnie z obowiazującymi przepisami RODO. Prosimy o zapoznanie się z naszą POLITYKĄ PRWATNOŚCI.

Przekazywane przez Państwa dane są niezbędne do realizacji celów statutowych Fundacji, m. in. identyfikacji poszczególnych Podopiecznych. Zapewniamy, że przekazane dane są bezpieczne, zgodne z obowiązującymi przepisami RODO. Prosimy zapoznać się z naszą POLITYKĄ PRYWATNOŚCI.


Często zadawane pytania - rozliczanie zbiórek:

Celem prowadzenia zbiórki jest przede wszystkim zebranie środków na pokrycie kosztów leczenia. Rozliczeniu podlegają koszty podstawowe tj. rehabilitacji, prywatnych wizyt lekarskich, zabiegów medycznych, lekarstw, szczepień, sprzętu medycznego, dojazdów do szpitala/lekarza.

Koszty rozliczane są wyłącznie na podstawie faktur, paragonów z NIP Fundacji lub rachunków wystawionych na Fundację jako nabywcę usługi lub produktu. Dokumenty należy przekazywać do Fundacji elektronicznie za pośrednictwem PULS . 

Dane Fundacji:
Fundacja Serce Dziecka
ul. Dereniowa 2 lok.6
02-776 Warszawa
NIP 951 220 72 00

Dbamy o to by pieniądze wróciły do Ciebie jak najszybciej, dlatego naszą zasadą jest:
refundujemy wszystkie dosłane do nas faktury w ciągu 7 dni roboczych.

Do PULS najlepiej wprowadzać jedno rozliczenie na miesiąc – wszystkie faktury za dany miesiąc należy wprowadzić do jednego rozliczenia.
Tak samo w przypadku kilometrówek – jedna na miesiąc ze wszystkimi dokumentami za dany miesiąc.
Preferujemy dołączanie skanów dokumentów w formacie pdf. W przypadku zdjęć (format jpg) faktura musi być dobrze oświetlona, nie pognieciona, widoczna w całości.
Oryginały faktur pozostają u Ciebie przez 5 lat.
 

Kolejność faktur w rozliczeniu w PULS nie ma znaczenia. Oryginały najlepiej grupować według rozliczeń, w kolejności takiej jak w rozliczeniu. 
Oryginały dokumentów należy przechowywać przez 5 lat.

Na wszystkie wydatki należy posiadać faktury lub rachunki wystawione na Fundację.
Do rozliczenia w PULS należy dołączyć skany lub zdjęcia faktur / rachunków, zaś oryginały należy przechowywać przez 5 lat.

Zakładając zbiórkę otrzymujesz wszystkie niezbędne dokumenty, formularze oraz dostęp do systemu PULS. Faktury należy rozliczać bezpośrednio w PULS, natomiast do rozliczenia kilometrówek potrzebny jest dodatkowo wypełniony formularz kilometrówka .


Do góry